Uyumİmza
altyapısını kullanmaktadır.
Aşağıda detayları belirtilen ürüne ilişkin siparişinizi onaylayarak ilgili ürünü aşağıdaki fiyat ve koşullarla satın almayı kabul etmektesiniz.
ÜRÜN BİLGİLERİ: Ürünün; türü, miktarı, markası, modeli, rengi, adedi, satış bedeli, teslimat/fatura adresi, teslimat kişisi ve ödeme şekli aşağıda belirtildiği gibidir.
Ürün Türü ve Açıklaması: 1 Yıllık E-İmza Paketi 237 TL + KDV
Ödeme Şekli: Online Ödeme
Kargo Ücreti: 0 TL
Alıcı Tarafından Karşılanacak Diğer Masraflar: 0 TL
Teslimat Adresi:
Teslim Edilecek Kişi:
Fatura Adresi:
CAYMA HAKKI ALICI; işbu sözleşmeye konu mala ilişkin olarak, malı teslim aldığı tarihten ve sözleşmeye konu hizmete ilişkin olarak ise işbu sözleşmenin kurulduğu günden itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. ALICI, geçerli süre içerisinde cayma hakkını kullanmak istediğine dair beyanını SATICI’ya sözleşme ekinde yer alan örnek cayma hakkı formu ile ya da sözleşmede belirtilen iletişim yöntemlerinden herhangi biri ile SATICI’ya iletecektir. Tüketicinin cayma bildiriminin satıcıya ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. İşbu sözleşmeye konu mal, elektronik imza oluşturma aracı ve kart okuyucudur, nitelikli elektronik sertifika ise ALICI’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mal kapsamındadır. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği olarak; ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz.
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 - TARAFLAR:
SATICI
Unvanı:Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri Tic.
A.Ş.
Adresi:Çiftehavuzlar Mah. Eski Londra Asfaltı Cad. Yıldız Teknik
Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknoparkı A1 Blok – Kat:2 – No:201 P.K.
34220 Esenler / İstanbul / TÜRKİYE
Telefon: +90 (0212) 467 33 33
Faks:
+90 (212) 613 56 52
E-posta: [email protected]
Şikayetler
İçin İrtibat Bilgisi: 0850 222 00 52
ALICI
Adı Soyadı:
Adresi:
MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İşbu sözleşmenin konusu, sözleşmenin üçüncü maddesinde özellikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün ile ilgili olarak tarafların hak ve yükümlülüklerinin tespitidir. İşbu sözleşme 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu sözleşmenin tarafları işbu sözleşmeyle birlikte Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.
İşbu sözleşme ALICI’nın işbu sözleşme ile belirlenen ürünü/ürünleri temin etmesine yönelik olup ALICI’nın ürün/ürünler kapsamındaki nitelikli elektronik sertifikasını kullanabilmesi için ayrıca “nitelikli elektronik sertifika sahibi kullanıcı sözleşmesini/taahhütnamesini imzalaması gereklidir.
MADDE 3 - ÜRÜN BİLGİLERİ:
Ürünün; türü, miktarı, markası, modeli, rengi, adedi, satış bedeli, teslimat/ fatura adresi, teslimat kişisi ve ödeme şekli aşağıda belirtildiği gibidir.
Ürün Türü ve Açıklaması:
1 Yıllık E-İmza Paketi
Satış
Fiyatı:
237 TL + KDV
Ödeme Şekli:
Teslimat Şekli Kargo / Elden Teslim
Kargo
Ücreti: 0 TL
Alıcı Tarafından Karşılanacak Diğer Masraflar: 0 TL
MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER:
4.1. İşbu sözleşme tarafları ALICI ile SATICI olup işbu sözleşmenin yerine getirilmesi ile ilgili tüm yükümlülük ve sorumluluklar taraflara aittir. İşbu sözleşme ALICI tarafından elektronik olarak onaylandığı tarihte yürürlüğe girer. 4.2. ALICI, Madde 3'de belirtilen sözleşme konusu ürünün özellikleri ve satışa ilişkin koşulları ile ilgili tüm bilgileri okuduğunu ve anladığını, bu ürünün satın alınması için gerekli onayı verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. 4.3. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte kargoya teslim edilmesinden sorumludur. 4.4. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. 4.5. Teslimat kargo şirketi aracılığı ile ALICI’nın 3. Madde de belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. 4.6. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. 4.7. ALICI’nın 4.6.’daki halde ürünü geç teslim almasından kaynaklanan ya da ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler ve sair zararlar da ALICI’ya aittir. 4.8. Kargo ücreti sipariş toplam tutarına eklenmekte ve ALICI tarafından ödenmektedir. Kargo bedeli, ürün bedeline dâhil değildir. 4.9. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 (üç) gün içinde SATICI'ya göndermesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir. 4.10. Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, (ayıplı) garanti şartları içinde gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır. 4.11. ALICI, vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle; ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit etmesi gerektiğini bildiğini kabul etmektedir. 4.12. ALICI, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. 4.13. ALICI’nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Tüketici Hakem Heyeti kararları ile Tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa; kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir: 4.14. ALICI ürünü kaç taksitle aldıysa: bankası da tüketiciye bedelin geri ödemesini aynı şekilde o sayıda taksitle yapmaktadır. SATICI, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra; banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda ise konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılacaktır. 4.15. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, banka ile yapmış olduğu ayrı bir sözleşme gereği olarak ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. SATICI bir iade söz konusu olduğunda ilgili tutarı bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan prosedür gereğince ALICI’ya nakit olarak ödeme yapmayacaktır. Kredi kartına iadelerde ise: SATICI’nın, bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra banka tarafından karta iade gerçekleştirilecektir. 4.16. Kapıdan ödeme ile havale/EFT ödeme seçeneklerinde iade Tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale veya EFT şeklinde yapılacaktır. 4.17. 213 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için faturadaki ilgili iade bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra SATICI’ya ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. ALICI tüm bu prosedürü kabul ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder. 4.18. SATICI, ALICI tarafından kendisine iletilen her türden kişisel bilgileri, bilgilerin toplanması ile ilgili açıklanan amaçlar ve SATICI’nın işbu sözleşme ve nitelikli elektronik sertifika teminine ilişkin faaliyetleri dışında üçüncü kişilerle paylaşmayacak ve bu türden kişisel bilgileri 3. kişilere satmayacak ya da açıklamayacaktır ve hiçbir şart altında kullanılmasına da izin vermeyecektir. ALICI tarafından sağlanan bilgiler ALICI, ortakları ve işbirliği içinde olduğu kişi ya da kurumlar tarafından üyenin kimliği ifşa edilmeksizin çeşitli istatistiksel değerlendirmeler yapma, veri tabanı oluşturma ve/veya pazar araştırmalarında ve ALICI’dan izin alındığı takdirde ürün hizmetlere ilişkin bilgilendirme yapılması amacıyla kullanılabilir. Kişisel bilgiler, ad ve soy ad, adres, telefon numarası, elektronik posta adresi ve ALICI’yı tanımlamaya yönelik diğer her türlü bilgi olarak anlaşılır. SATICI, kişisel bilgileri kesinlikle gizli tutmayı, bu konuda sır saklama yükümü altında olduğunu addetmeyi ve gizliliğin sağlanması ve sürdürülmesi amacıyla işbu sözleşme ile belirlenen istisnalar dışında gizli bilginin tamamının veya herhangi bir kısmının yetkisiz kullanımını veya üçüncü bir kişiye ifşasını önlemek için gerekli tüm tedbirleri almayı ve bu yönde gereken özeni göstermeyi taahhüt etmektedir.
MADDE 5 - CAYMA HAKKI:
ALICI; işbu sözleşmeye konu mala ilişkin olarak, malı teslim aldığı tarihten ve sözleşmeye konu hizmete ilişkin olarak ise işbu sözleşmenin kurulduğu günden itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. ALICI, geçerli süre içerisinde cayma hakkını kullanmak istediğine dair beyanını SATICI’ya işbu sözleşme ekinde yer alan örnek cayma hakkı formu ile ya da işbu sözleşmede belirtilen iletişim yöntemlerinden herhangi biri ile SATICI’ya iletecektir. Tüketicinin cayma bildiriminin satıcıya ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. İşbu sözleşmeye konu mal, elektronik imza oluşturma aracı ve kart okuyucudur, nitelikli elektronik sertifika ise ALICI’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mal kapsamındadır. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği olarak; ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz.
MADDE 6 - TEMERRÜT HÜKÜMLERİ:
6.1. Tarafların işbu sözleşmeden kaynaklarından edimlerini yerine getirmemesi durumunda Borçlar Kanunu’nda yer alan Borçlunun Temerrüdü hükümleri uygulanacaktır. Temerrüt durumlarında, herhangi bir tarafın edimlerini süresi içinde haklı bir sebebi olmaksızın yerine getirmemesi durumunda diğer taraf söz konusu sedimin yerine getirilmesi için edimini yerine getirmeyen tarafa 7 günlük süre verecektir. Bu süre zarfında da yerine getirilmemesi durumunda edimini yerine getirmeyen taraftan edimin ifasını talep etmek suretiyle malın teslimini ve/veya sözleşmenin feshini ve bedelin iadesini talep etme hakkı doğacaktır. 6.2. SATICI’nın işbu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın kesilmesi, yangın, deprem, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içerisinde teslim edemez ise; bu tip durumlarda ALICI, SATICI’nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 (on) gün içerisinde kendisine ödenir.
MADDE 7 - YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar ALICI veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. İşbu sözleşme 24/04/2018 tarihinde düzenlenmiştir.
EK-1 CAYMA FORMU HAKKI
KİME
Unvanı:Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve
Teknolojileri Tic. A.Ş.
Adresi:Çiftehavuzlar Mah. Eski Londra Asfaltı
Cad. Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknoparkı A1 Blok –
Kat:2 – No:201 P.K. 34220 Esenler / İstanbul / TÜRKİYE
Telefon: +90
(0212) 467 33 33
Faks: +90 (212) 613 56 52
E-posta:
[email protected]
Şikayetler İçin İrtibat Bilgisi: 0850 222 00 52
Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına
ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
-Sipariş
tarihi veya teslim tarihi: 2022-09-14 17:02
- Cayma hakkına konu mal
veya hizmet: 3 Yıllık E-İmza Paketi
-Tarih: 2022-09-14 17:02
E-GÜVEN OFİSLERİNDE DİREKT BAŞVURU
E-Güven’in kendisine ait ofislere giderek kimlik kontrolünüzü gerçekleştirebilirsiniz.
Atatürk Mah. Ataşehir Bulvarı Ata 4 Plaza (Ata Çarşı) Kat:4 Ofis No:64 Ataşehir / İstanbul
Tel : +90 (850) 241 17 50
Mecidiyeköy Yolu Caddesi Elbir İş Merkezi No: 6 K: 5 Mecidiyeköy / İstanbul
Tel : +90 (850) 532 32 50
Tel : +90 (212) 217 32 50
Aziziye Mah. Cinnah Cad. 21/18 Çankaya / Ankara
Tel : +90 (850) 241 17 50
Adalet Mah. Manas Bulvarı No:39 İç Kapı No: 3408 Bayraklı / İzmir
Tel : +90 (850) 241 17 50
Omurtak Cad. Sezer İş Merkezi Kat:1 No:18 Çorlu / Tekirdağ
Tel : +90 (545) 664 69 41
Fax : +90 (282) 654 76 76
Değerli Müşterilerimiz uyumİMZA teslimat süreleri 10 iş günüdür.